तपाईंले उनलाई चिन्नुभएन ? पक्कै चिन्नुभएको छ । तपाईंले गुनगुनाउने थुप्रै गीत उनैले रचेका हुन् ।

सम्झिनुभएन ? 

‘रातो भाले क्वाँय क्वाँय...’

‘घरबेटी आमै आँगनीमा देउ न मलाई बास...’

‘ओ याङ्जी नाना...’

यिनै गीतका रचनाकार हुन् उनी । 

आफैंलाई जतिसुकै अल्छी भने पनि एउटा लामो यात्रा पूरा गरेर यहाँसम्म आइपुगेका छन्, गणेश रसिक ।

आफैंलाई जतिसुकै अल्छी भने पनि एउटा लामो यात्रा पूरा गरेर यहाँसम्म आइपुगेका छन्, गणेश रसिक । 

भोजपुरको छिनामखु नौलागाउँमा जन्मिएका उनको हजुरबुवा र बुवा सेनामा थिए । छोराले पनि यस्तै केही जागिर खाला भन्ने आश थियो परिवारमा । तर घरमा कहिलेकाहीँ हुने साहित्यिक र सांगीतिक वातावरणले उनको बाटै फेरिदियो ।

बुवाले दार्जिलिङबाट ल्याएका पुस्तक उनका साथी भए । 

बेञ्जुबाजा बजाएर दिनभर गाउँ डुल्न थाले । 

किताब पढ्ने सँगै लेख्ने बानी बस्यो ।

पाँच, छ कक्षामा पढ्दा नै उनले गीत लेखेर भोजपुरकै हस्तलिखित पत्रिकामा छपाएका थिए । 

अहिले जस्तो सहज थिएन जीवन त्यतिबेला । 

२००८ सालको कुरा हो । भर्खर क्रान्ति भएको थियो । प्रजातन्त्रको घाम झुल्कँदै थियो । गाउँघरमा शिक्षाको घाम भर्खर उदाउँदै थियो । 

गाउँगाउँमा शिक्षक थिएनन् । न बसेर पढ्ने डेस्क–बेन्च थियो । न त लेख्ने कापी नै । 

खरी, गोल र सिलौट काखीमा च्यापेर पढ्न जान्थे रसिक र रसिकहरु । 

सुकुलमा बसेर पढ्थे । हरेक दिन हात गोडा र लुगा कालो, सेतो भइदिन्थ्यो । 

दार्जिलिङमा पढाउने शिक्षकहरु उनीहरुलाई पढाउन भोजपुरसम्म आउँथे । इन्द्रबहादुर राई लगायतबाट शिक्षा पाए उनीहरुले । 

“मेरो बुवा दार्जलिङमा पढ्नु भएको । बुवाको साथी शिक्षक बनेर आउनुहुन्थ्यो,” रसिक सम्झन्छन्, “उनीहरुले मुनामदन लगायत कथाहरु सुनाउँथे । नाच सिकाउँथे । कविता सिकाउँथे । त्यसरी नै साहित्यिक र सांगीतिक माहोल पाउन थालेँ ।”

सांगीतिक माहोलको पनि आफ्नै कथा छ । व्यथा छ ।

लोकगीत गाउन काठमाडौं आएका उनी यतै रल्लिए । देखे, थुप्रै सम्भावनाका ढोका यतै छन् । बस् ढक्ढक्याउन बाँकी छ । उघार्न बाँकी छ । त्यसपछि फर्किएनन् उनी । 


त्यतिबेला पैसा साह्रै महँगो थियो । दार्जिलिङबाट आएका शिक्षकलाई तलब दिने पैसा हुँदैन्थ्यो । तलब दिन विद्यालयले वर्षेनी दशैं–तिहारमा सांस्कृतिक कार्यक्रम गथ्र्यो । विद्यार्थीहरु नाच्थे, गाउँथे । 

रसिक पनि कति पटक नाचे । कति पटक गाए । आपैmलाई पढाउने शिक्षकलाई तलब दिन नाच्दानाच्दै गाउँदागाउँदै उनीभित्र साहित्य र संगीतको रस पसिसकेको थियो । 

हाइस्कुल पढ्न आएपछि भोजपुरमा परशु प्रधान, शैलेन्द्र साकार, कृष्ण जोशी, मेघराज मञ्जुल जस्ता साथीहरु भेट्टाए । साहित्यिक अभ्यास झनै बढ्न थाल्यो । त्यसपछि उनको लेखनले निरन्तरता पायो । लेखिएका रचनाले माझिन पाए ।

घरपरिवार र नातागोताले उनी साहित्य संगीतमा लागेको खासै रुचाएका थिएनन् । त्यसो त उनले पनि लाहुरे हुने सुर नकसेका कहाँ हुन् र ? तर मनले साहित्य र सिर्जनाको बाटो समातिसकेको थियो ।

“‘कप्तानको नाति, मन्त्रीको भतिजो नपढेर यस्तो दुखिया काममा लागेर गाइने भयो’ भनेर नातागोताले खिसी गर्थे । त्यो बेलाको समय नै त्यस्तै थियो”, उनी सम्झन्छन् । 

तैपनि दुनियाँका कुरा सुनेनन् । आफ्नै मनलाई पछ्याए ।

मनको रोजाई पछ्याउँदै २०२२ सालमा रेडियो नेपालको लोकगीत प्रतियोगितामा भाग लिन आइपुगे काठमाडौं ।

बुवाका साथी बद्रीविक्रम थापाले प्रतियोगितामा भाग लिन सिफारिस गरिदिएका थिए । रेडियो नेपालको स्टुडियोमा पुग्दा सामुन्ने नातीकाजी, धर्मराज थापा, तारादेवी लगायतका कलाकार थिए ।

गाउने बेलामा भने एउटा खड्को आइलाग्यो ।  

उनी चाहन्थे हार्मोनियम बजाएर गाउन । निर्णायक भन्थे, ‘लोकगीत कहाँ हार्मोनियम बजाएर गाउने ?’ 

पछि अर्काे समुहले बाजा बजाइदिएपछि उनले गाए । 

लोकगीत गाउन काठमाडौं आएका उनी यतै रल्लिए । देखे, थुप्रै सम्भावनाका ढोका यतै छन् । बस् ढक्ढक्याउन बाँकी छ । उघार्न बाँकी छ । त्यसपछि फर्किएनन् उनी । 

त्यो राल्फाकालिन युग थियो । पारिजातको नेतृत्वमा रामेश, रायन, मञ्जुल लगायतले एउटा नयाँ आन्दोलन छेडिरहेका थिए त्यतिबेला । रामेश र मञ्जुल भोजपुरकै थिए । उनीहरुसँगै संगत बढाए रसिकले ।

संगत बढ्दै गयो । हिरण्यलाल भोजपुरे भेटिए । उर्मिला श्रेष्ठ भेटिइन् । 

विभिन्न समूहमा जोडिएपछि कहिल्यै एक्लो महशुस गरेनन् उनले । 

लेकाली समुह, राल्फा लगायत समूहहरुको प्रभाव उनको जीवनमा ठूलो छ । काठमाडौंमा एक्लै आएका उनले साथी भेट्टाए । 

“त्यतिबेला ती समूहहरु नभइदिएको भए आज यहाँ आउने थिइन”, पुराना दिन सम्झन्छन् उनी । 

खुब सक्रिय थिए उनी त्यतिबेला । के मात्र गरेनन् ?

जेटिए भएर काम गरे । 

रेडियो नेपालमा गीत गाए । 

गोरखापत्रको लागि कथा लेखे । 

तर गीतले उनलाई चिनायो । मान्छे बनायो । 

गीत लेख्ने गणेशको आफ्नै तरिका छ । 

उनका हरेक गीतले कथा बोकेका हुन्छन् ।

आमाबाबु, तीन भाइ र एउटा छोराले उनकै अगाडि यो संसार छाडे । आफूलाई हुर्काउने र आफुले हुर्काएकाहरुको अन्त्यष्टि आफ्नै हातले गर्नुपर्‍यो । त्यतिबेला उनी सम्हालिन सकेका थिएनन् । मर्न चाहन्थे ।


उनका गीतमा जनजीवन हुन्छ । ‘नोस्टाल्जिया’ हुन्छ । उनका गीतले कुहिरोले डम्म परेको धुपीको जंगलतिर लैजान्छ । लेकको माथि–माथि पुर्‍याउँछ । 
यस्तै लेकमा भेडाबाख्रा चराउन लाँदाको माहोल सम्झिएर उनले रचेका थिए– ‘आज भेडाबाख्रा कता लाने...।’
गीतले राम्रै चर्चा बटुल्यो । 

बालविवाहको प्रभाव देखाउन उनले ‘घरबेटी नानी आँगनैमा देउन मलाई बास..’ गाए ।

त्यसो त रसिकका गीत रसिला पनि छन् । ‘रातो भाले क्वाँय क्वाँय...’ उनको अर्को चर्चित गीत हो ।  

रसिकका गीत जति रमाइला छन् त्यति नै विरहले भरिएका पनि । मन चस्स छुने । कता–कता दुखाइजाने गीत पनि रचेका छन् उनले । 

‘ओ याङ्जी नाना...’ विरहले भरिएको त्यस्तै एउटा गीत हो । 

यो गीतको पृष्ठमा त्यस्तै विरहले भरिएको कथा छ । 

हिमाल पर्वतारोहणमा भारी बोक्ने ‘शेर्पा’ हरुको आँसुले भिजेको छ । त्यस्तै एक ‘शेर्पा’ थिए रिञ्जी । हिमाल चढ्ने टोलीसँगै भारी बोक्दाबोक्दै हिमालमै उनको मृत्यु भयो । 
रिञ्जीको निधनपछि उनकी पत्नी याङ्जी बौद्धमा बत्ती बाल्न पुगिन् ।

“रिञ्जीको निधनपछि बौद्धमा बत्ती बालिरहेकी उनकी पत्नी र उनका लुगामा झुन्डिएका दुई कलिला लाक्पा र निमालाई देखेर मन थामिएन”, रिञ्जीको दुःख सम्झिए रसिकले ।

त्यो विरहपूर्ण क्षण देखेपछि विक्षिप्त याङ्जीलाई सम्बोधन गर्दै उनले लेखेः

‘ओ याङ्जी नाना ! ओ याङ्जी नाना !

तिम्रो रिञ्जी हिमाल चढ्दा मर्‍यो भन्ने नसम्झ

ऊ त तिम्रो चौंरी गोठमा 

कुहिरोसँग उड्दैउड्दै आइरहेछ ।

ऊ त तिम्रो सल्लेरी गाउँमा 

घामसँग डुल्दैडुल्दै आइरहेछ ।’

गीत त लेखे तर सार्वजनिक गर्न सकेनन् । 

“मैले पनि आफ्नो प्रियजनलाई गुमाएको छु । त्यसैले उनको पीडा मेरो झैँ लाग्यो । अनि गीत लेखेँ । तर सार्वजनिक गर्न सकिनँ”, सुनाए रसिकले । 

लेखेको दुई दशकपछि मात्रै गायिका पवित्रा सुब्बाले यो गीत बाहिर ल्याइन् । गीतमा सल्लेरी गाउँको ध्वनि गुञ्जिएजस्तो संगीत भरिएको थियो ।

गीतले फेरि रुवायो रसिकलाई । अनि सुन्ने जति सबैलाई । 

त्यसो त गणेशले देशभक्तिका गीत पनि नलेखेका होइनन् । 

‘हट्ने होइन डटी लड्ने, नेपालीको बानी हुन्छ...’, ‘तराई हेर कति राम्रो हरियो वन हुनाले...’, ‘मलाई प्यारो लाग्छ, मलाई राम्रो लाग्छ, लहरा पहरा छहराको देश...’ लेखे । 

राजतन्त्रकालीन त्यो समयमा लेखेकाले उनले राजावादीको आरोप पनि खेपे । तर, नियोजित रुपमा उनले उक्त गीत सिर्जना नगरेको र बालमन्दिरका बालबालिकाको लागि लेखेको उनी बताउँछन् । 

आफैले सिर्जना गरेकामध्ये उनलाई मन पर्ने हो – ‘धेरै सम्झे धेरै हुन्छ, थोरै सम्झे थोरै...।’ 

बेलाबेलामा गुनगुनाइबस्छन् । अनि टोलाउँछन् । अनि स्मृतिका गर्भमा हराउँछन् ।

“अहिले फर्केर हेर्दा मैले त्यतिबेला यो गीत कसरी लेखेँ हुँला भन्ने लाग्छ”, टोलाउँदै भन्छन्, “त्यो गीत मात्र पुरा गीत बने जस्तो लाग्छ ।” 

गीत रच्न रसिकलाई विषय नै चाहिन्छ । कुनै घटना, कुनै चिजबाट प्रभावित भएपछि मात्रै उनमा गीतको सिर्जना हुन्छ । 

साह्रै सरल लाग्छन् उनका गीत । तर त्यति सरल छैन उनको जीवन ।

मृत्युका असंख्य व्यथाहरुबाट गुज्रिएका छन् उनी ।

मेरो जीवन र सिर्जना टाँसिएको छ । सिर्जना नगर्ने भएको भए, म उहिले नै निराश भएर आत्महत्या गरिसक्थें

आमाबाबु, तीन भाइ र एउटा छोराले उनकै अगाडि यो संसार छाडे । आफूलाई हुर्काउने र आफुले हुर्काएकाहरुको अन्त्यष्टि आफ्नै हातले गर्नुपर्‍यो । त्यतिबेला उनी सम्हालिन सकेका थिएनन् । मर्न चाहन्थे । तर आफूपछि श्रीमती र बुहारीहरुको जीवन अस्तव्यस्त हुने डरले सकेनन् । बरु गीत रचे । गीतमै पोखे आपूmलाई – ‘मर्न मन लाग्छ मलाई काल आउँदैन...।’

“मेरो जीवन र सिर्जना टाँसिएको छ । सिर्जना नगर्ने भएको भए, म उहिले नै निराश भएर आत्महत्या गरिसक्थें”, भन्छन् उनी, “सिर्जनामार्फत् मैले जीवनलाई अभिव्यक्त गर्ने माध्यम पाएँ । सिर्जना नभएको भए यति लामो जीवन रहँदैन थियो ।” 

अहिले त उनी स्थिर भएका छन् ।

काठमाडौं छोडेर इलाम गएको पनि दुई दशक नाघिसकेछ । इलाममा सानो चिया बगान छ । पतिपत्नी, बुहारी, नातिनीहरु लिएर उनीहरुको भविष्यको लागि केही गरेर व्यवस्थित गरौँ भन्ने सोच उनको छ । छोरी ज्वाईं बेलायतमा छन् । नाति छ । उनीहरु उतै बस्छन् । 

एक हिसाबले उनी पनि व्यवस्थित भइसकेका छन् । अब दुईचार किताब लेख्ने सोचमा छन् ।

“तर अहिलेसम्म म जति सोच्छु, त्यो सोचेजस्तो मेरो जीवन छैन । के आइलाग्छ, त्यो समय अनुसार आफुलाई एड्जस्ट गर्दै लानुपर्ने हुन्छ,” अल्छी भने पनि आफ्नो सक्रियता सुनाउँदै भन्छन्, “सोचेजस्तो सजिलो जीवन छैन । म एउटा सोच्छु नियतीले के सोच्छ थाहा छैन । तर आशावादी छु । काम गर्नुपर्छ भन्ने लाग्छ ।” 

 

" />

तपाईंले उनलाई चिन्नुभएन ? पक्कै चिन्नुभएको छ । तपाईंले गुनगुनाउने थुप्रै गीत उनैले रचेका हुन् ।

सम्झिनुभएन ? 

‘रातो भाले क्वाँय क्वाँय...’

‘घरबेटी आमै आँगनीमा देउ न मलाई बास...’

‘ओ याङ्जी नाना...’

यिनै गीतका रचनाकार हुन् उनी । 

आफैंलाई जतिसुकै अल्छी भने पनि एउटा लामो यात्रा पूरा गरेर यहाँसम्म आइपुगेका छन्, गणेश रसिक ।

आफैंलाई जतिसुकै अल्छी भने पनि एउटा लामो यात्रा पूरा गरेर यहाँसम्म आइपुगेका छन्, गणेश रसिक । 

भोजपुरको छिनामखु नौलागाउँमा जन्मिएका उनको हजुरबुवा र बुवा सेनामा थिए । छोराले पनि यस्तै केही जागिर खाला भन्ने आश थियो परिवारमा । तर घरमा कहिलेकाहीँ हुने साहित्यिक र सांगीतिक वातावरणले उनको बाटै फेरिदियो ।

बुवाले दार्जिलिङबाट ल्याएका पुस्तक उनका साथी भए । 

बेञ्जुबाजा बजाएर दिनभर गाउँ डुल्न थाले । 

किताब पढ्ने सँगै लेख्ने बानी बस्यो ।

पाँच, छ कक्षामा पढ्दा नै उनले गीत लेखेर भोजपुरकै हस्तलिखित पत्रिकामा छपाएका थिए । 

अहिले जस्तो सहज थिएन जीवन त्यतिबेला । 

२००८ सालको कुरा हो । भर्खर क्रान्ति भएको थियो । प्रजातन्त्रको घाम झुल्कँदै थियो । गाउँघरमा शिक्षाको घाम भर्खर उदाउँदै थियो । 

गाउँगाउँमा शिक्षक थिएनन् । न बसेर पढ्ने डेस्क–बेन्च थियो । न त लेख्ने कापी नै । 

खरी, गोल र सिलौट काखीमा च्यापेर पढ्न जान्थे रसिक र रसिकहरु । 

सुकुलमा बसेर पढ्थे । हरेक दिन हात गोडा र लुगा कालो, सेतो भइदिन्थ्यो । 

दार्जिलिङमा पढाउने शिक्षकहरु उनीहरुलाई पढाउन भोजपुरसम्म आउँथे । इन्द्रबहादुर राई लगायतबाट शिक्षा पाए उनीहरुले । 

“मेरो बुवा दार्जलिङमा पढ्नु भएको । बुवाको साथी शिक्षक बनेर आउनुहुन्थ्यो,” रसिक सम्झन्छन्, “उनीहरुले मुनामदन लगायत कथाहरु सुनाउँथे । नाच सिकाउँथे । कविता सिकाउँथे । त्यसरी नै साहित्यिक र सांगीतिक माहोल पाउन थालेँ ।”

सांगीतिक माहोलको पनि आफ्नै कथा छ । व्यथा छ ।

लोकगीत गाउन काठमाडौं आएका उनी यतै रल्लिए । देखे, थुप्रै सम्भावनाका ढोका यतै छन् । बस् ढक्ढक्याउन बाँकी छ । उघार्न बाँकी छ । त्यसपछि फर्किएनन् उनी । 


त्यतिबेला पैसा साह्रै महँगो थियो । दार्जिलिङबाट आएका शिक्षकलाई तलब दिने पैसा हुँदैन्थ्यो । तलब दिन विद्यालयले वर्षेनी दशैं–तिहारमा सांस्कृतिक कार्यक्रम गथ्र्यो । विद्यार्थीहरु नाच्थे, गाउँथे । 

रसिक पनि कति पटक नाचे । कति पटक गाए । आपैmलाई पढाउने शिक्षकलाई तलब दिन नाच्दानाच्दै गाउँदागाउँदै उनीभित्र साहित्य र संगीतको रस पसिसकेको थियो । 

हाइस्कुल पढ्न आएपछि भोजपुरमा परशु प्रधान, शैलेन्द्र साकार, कृष्ण जोशी, मेघराज मञ्जुल जस्ता साथीहरु भेट्टाए । साहित्यिक अभ्यास झनै बढ्न थाल्यो । त्यसपछि उनको लेखनले निरन्तरता पायो । लेखिएका रचनाले माझिन पाए ।

घरपरिवार र नातागोताले उनी साहित्य संगीतमा लागेको खासै रुचाएका थिएनन् । त्यसो त उनले पनि लाहुरे हुने सुर नकसेका कहाँ हुन् र ? तर मनले साहित्य र सिर्जनाको बाटो समातिसकेको थियो ।

“‘कप्तानको नाति, मन्त्रीको भतिजो नपढेर यस्तो दुखिया काममा लागेर गाइने भयो’ भनेर नातागोताले खिसी गर्थे । त्यो बेलाको समय नै त्यस्तै थियो”, उनी सम्झन्छन् । 

तैपनि दुनियाँका कुरा सुनेनन् । आफ्नै मनलाई पछ्याए ।

मनको रोजाई पछ्याउँदै २०२२ सालमा रेडियो नेपालको लोकगीत प्रतियोगितामा भाग लिन आइपुगे काठमाडौं ।

बुवाका साथी बद्रीविक्रम थापाले प्रतियोगितामा भाग लिन सिफारिस गरिदिएका थिए । रेडियो नेपालको स्टुडियोमा पुग्दा सामुन्ने नातीकाजी, धर्मराज थापा, तारादेवी लगायतका कलाकार थिए ।

गाउने बेलामा भने एउटा खड्को आइलाग्यो ।  

उनी चाहन्थे हार्मोनियम बजाएर गाउन । निर्णायक भन्थे, ‘लोकगीत कहाँ हार्मोनियम बजाएर गाउने ?’ 

पछि अर्काे समुहले बाजा बजाइदिएपछि उनले गाए । 

लोकगीत गाउन काठमाडौं आएका उनी यतै रल्लिए । देखे, थुप्रै सम्भावनाका ढोका यतै छन् । बस् ढक्ढक्याउन बाँकी छ । उघार्न बाँकी छ । त्यसपछि फर्किएनन् उनी । 

त्यो राल्फाकालिन युग थियो । पारिजातको नेतृत्वमा रामेश, रायन, मञ्जुल लगायतले एउटा नयाँ आन्दोलन छेडिरहेका थिए त्यतिबेला । रामेश र मञ्जुल भोजपुरकै थिए । उनीहरुसँगै संगत बढाए रसिकले ।

संगत बढ्दै गयो । हिरण्यलाल भोजपुरे भेटिए । उर्मिला श्रेष्ठ भेटिइन् । 

विभिन्न समूहमा जोडिएपछि कहिल्यै एक्लो महशुस गरेनन् उनले । 

लेकाली समुह, राल्फा लगायत समूहहरुको प्रभाव उनको जीवनमा ठूलो छ । काठमाडौंमा एक्लै आएका उनले साथी भेट्टाए । 

“त्यतिबेला ती समूहहरु नभइदिएको भए आज यहाँ आउने थिइन”, पुराना दिन सम्झन्छन् उनी । 

खुब सक्रिय थिए उनी त्यतिबेला । के मात्र गरेनन् ?

जेटिए भएर काम गरे । 

रेडियो नेपालमा गीत गाए । 

गोरखापत्रको लागि कथा लेखे । 

तर गीतले उनलाई चिनायो । मान्छे बनायो । 

गीत लेख्ने गणेशको आफ्नै तरिका छ । 

उनका हरेक गीतले कथा बोकेका हुन्छन् ।

आमाबाबु, तीन भाइ र एउटा छोराले उनकै अगाडि यो संसार छाडे । आफूलाई हुर्काउने र आफुले हुर्काएकाहरुको अन्त्यष्टि आफ्नै हातले गर्नुपर्‍यो । त्यतिबेला उनी सम्हालिन सकेका थिएनन् । मर्न चाहन्थे ।


उनका गीतमा जनजीवन हुन्छ । ‘नोस्टाल्जिया’ हुन्छ । उनका गीतले कुहिरोले डम्म परेको धुपीको जंगलतिर लैजान्छ । लेकको माथि–माथि पुर्‍याउँछ । 
यस्तै लेकमा भेडाबाख्रा चराउन लाँदाको माहोल सम्झिएर उनले रचेका थिए– ‘आज भेडाबाख्रा कता लाने...।’
गीतले राम्रै चर्चा बटुल्यो । 

बालविवाहको प्रभाव देखाउन उनले ‘घरबेटी नानी आँगनैमा देउन मलाई बास..’ गाए ।

त्यसो त रसिकका गीत रसिला पनि छन् । ‘रातो भाले क्वाँय क्वाँय...’ उनको अर्को चर्चित गीत हो ।  

रसिकका गीत जति रमाइला छन् त्यति नै विरहले भरिएका पनि । मन चस्स छुने । कता–कता दुखाइजाने गीत पनि रचेका छन् उनले । 

‘ओ याङ्जी नाना...’ विरहले भरिएको त्यस्तै एउटा गीत हो । 

यो गीतको पृष्ठमा त्यस्तै विरहले भरिएको कथा छ । 

हिमाल पर्वतारोहणमा भारी बोक्ने ‘शेर्पा’ हरुको आँसुले भिजेको छ । त्यस्तै एक ‘शेर्पा’ थिए रिञ्जी । हिमाल चढ्ने टोलीसँगै भारी बोक्दाबोक्दै हिमालमै उनको मृत्यु भयो । 
रिञ्जीको निधनपछि उनकी पत्नी याङ्जी बौद्धमा बत्ती बाल्न पुगिन् ।

“रिञ्जीको निधनपछि बौद्धमा बत्ती बालिरहेकी उनकी पत्नी र उनका लुगामा झुन्डिएका दुई कलिला लाक्पा र निमालाई देखेर मन थामिएन”, रिञ्जीको दुःख सम्झिए रसिकले ।

त्यो विरहपूर्ण क्षण देखेपछि विक्षिप्त याङ्जीलाई सम्बोधन गर्दै उनले लेखेः

‘ओ याङ्जी नाना ! ओ याङ्जी नाना !

तिम्रो रिञ्जी हिमाल चढ्दा मर्‍यो भन्ने नसम्झ

ऊ त तिम्रो चौंरी गोठमा 

कुहिरोसँग उड्दैउड्दै आइरहेछ ।

ऊ त तिम्रो सल्लेरी गाउँमा 

घामसँग डुल्दैडुल्दै आइरहेछ ।’

गीत त लेखे तर सार्वजनिक गर्न सकेनन् । 

“मैले पनि आफ्नो प्रियजनलाई गुमाएको छु । त्यसैले उनको पीडा मेरो झैँ लाग्यो । अनि गीत लेखेँ । तर सार्वजनिक गर्न सकिनँ”, सुनाए रसिकले । 

लेखेको दुई दशकपछि मात्रै गायिका पवित्रा सुब्बाले यो गीत बाहिर ल्याइन् । गीतमा सल्लेरी गाउँको ध्वनि गुञ्जिएजस्तो संगीत भरिएको थियो ।

गीतले फेरि रुवायो रसिकलाई । अनि सुन्ने जति सबैलाई । 

त्यसो त गणेशले देशभक्तिका गीत पनि नलेखेका होइनन् । 

‘हट्ने होइन डटी लड्ने, नेपालीको बानी हुन्छ...’, ‘तराई हेर कति राम्रो हरियो वन हुनाले...’, ‘मलाई प्यारो लाग्छ, मलाई राम्रो लाग्छ, लहरा पहरा छहराको देश...’ लेखे । 

राजतन्त्रकालीन त्यो समयमा लेखेकाले उनले राजावादीको आरोप पनि खेपे । तर, नियोजित रुपमा उनले उक्त गीत सिर्जना नगरेको र बालमन्दिरका बालबालिकाको लागि लेखेको उनी बताउँछन् । 

आफैले सिर्जना गरेकामध्ये उनलाई मन पर्ने हो – ‘धेरै सम्झे धेरै हुन्छ, थोरै सम्झे थोरै...।’ 

बेलाबेलामा गुनगुनाइबस्छन् । अनि टोलाउँछन् । अनि स्मृतिका गर्भमा हराउँछन् ।

“अहिले फर्केर हेर्दा मैले त्यतिबेला यो गीत कसरी लेखेँ हुँला भन्ने लाग्छ”, टोलाउँदै भन्छन्, “त्यो गीत मात्र पुरा गीत बने जस्तो लाग्छ ।” 

गीत रच्न रसिकलाई विषय नै चाहिन्छ । कुनै घटना, कुनै चिजबाट प्रभावित भएपछि मात्रै उनमा गीतको सिर्जना हुन्छ । 

साह्रै सरल लाग्छन् उनका गीत । तर त्यति सरल छैन उनको जीवन ।

मृत्युका असंख्य व्यथाहरुबाट गुज्रिएका छन् उनी ।

मेरो जीवन र सिर्जना टाँसिएको छ । सिर्जना नगर्ने भएको भए, म उहिले नै निराश भएर आत्महत्या गरिसक्थें

आमाबाबु, तीन भाइ र एउटा छोराले उनकै अगाडि यो संसार छाडे । आफूलाई हुर्काउने र आफुले हुर्काएकाहरुको अन्त्यष्टि आफ्नै हातले गर्नुपर्‍यो । त्यतिबेला उनी सम्हालिन सकेका थिएनन् । मर्न चाहन्थे । तर आफूपछि श्रीमती र बुहारीहरुको जीवन अस्तव्यस्त हुने डरले सकेनन् । बरु गीत रचे । गीतमै पोखे आपूmलाई – ‘मर्न मन लाग्छ मलाई काल आउँदैन...।’

“मेरो जीवन र सिर्जना टाँसिएको छ । सिर्जना नगर्ने भएको भए, म उहिले नै निराश भएर आत्महत्या गरिसक्थें”, भन्छन् उनी, “सिर्जनामार्फत् मैले जीवनलाई अभिव्यक्त गर्ने माध्यम पाएँ । सिर्जना नभएको भए यति लामो जीवन रहँदैन थियो ।” 

अहिले त उनी स्थिर भएका छन् ।

काठमाडौं छोडेर इलाम गएको पनि दुई दशक नाघिसकेछ । इलाममा सानो चिया बगान छ । पतिपत्नी, बुहारी, नातिनीहरु लिएर उनीहरुको भविष्यको लागि केही गरेर व्यवस्थित गरौँ भन्ने सोच उनको छ । छोरी ज्वाईं बेलायतमा छन् । नाति छ । उनीहरु उतै बस्छन् । 

एक हिसाबले उनी पनि व्यवस्थित भइसकेका छन् । अब दुईचार किताब लेख्ने सोचमा छन् ।

“तर अहिलेसम्म म जति सोच्छु, त्यो सोचेजस्तो मेरो जीवन छैन । के आइलाग्छ, त्यो समय अनुसार आफुलाई एड्जस्ट गर्दै लानुपर्ने हुन्छ,” अल्छी भने पनि आफ्नो सक्रियता सुनाउँदै भन्छन्, “सोचेजस्तो सजिलो जीवन छैन । म एउटा सोच्छु नियतीले के सोच्छ थाहा छैन । तर आशावादी छु । काम गर्नुपर्छ भन्ने लाग्छ ।” 

 

"> जसको गीतले धुपीको जंगलतिर लैजान्छ: Dekhapadhi
जसको गीतले धुपीको जंगलतिर लैजान्छ <p>काठमाडाैं।</p> <p>उनको सांगीतिक परिचय अग्लो छ। थुप्रै चर्चित गीतका सर्जक हुन्। लेख्ने मात्रै हैन, गीत गाउने र गीतमा संगीत भर्ने सम्मका काम गरिसकेका छन् । दर्जन बढी किताब लेख्न भ्याइसके। तैपनि भन्छन्, &ldquo;म अल्छी छु।&rdquo;</p> <p>आफैंलाई अल्छी भन्ने तर सक्रियताले नाम राखेका उनी हुन्, गणेश रसिक।&nbsp;</p> <p>उमेरले ७२ पुगे । काम गर्ने जाँगर भने २७ को जस्तो छ।&nbsp;</p> <p>२८ भदौमा त हो उनका पाँच पुस्तकहरुको &lsquo;पेरुङ्गो&rsquo; प्रकाशन भएको। &lsquo;पेरुङ्गो&rsquo; अर्थात् पहाडतिर चोयाले बुनेको झोला। कसैलाई कोसेली पठाउन पर्&zwj;यो भने यसैमा पठाइन्छ।&nbsp;</p> <p>कैयौँ पटक रसिकले पनि पेरुङ्गोमा राखेर कुराउनी, सुन्तला, कुखुरा र सुंगुरका पाठा उपहार दिएका छन्।&nbsp;</p> <p>यसपाली पेरुङ्गोमा पाँचवटा किताब राखिदिए । चारवटा पहिल्यै प्रकाशित भइसकेकाको नयाँ संस्करण र एउटा नयाँ किताब। &lsquo;मनमा छपक्कै बसेकाहरु&rsquo; नाम दिएका छन् नयाँ किताबलाई उनले जसमा मन</p> <p>परेकाहरुसँगको स्मृति अभिलेख गरेका छन्। अरु चार चाहिँ उपन्यास, कथा र गीतका संग्रह हुन्।&nbsp;</p> <p>अहो ! कुन विधामा हात हालेका छैनन् र रसिकले ?&nbsp;</p> <p>उपन्यासकार हुन्। कवि हुन्। गीतकार हुन् । संगीतकार हुन् । कथाकार हुन् । र हुन्, निबन्धकार पनि ।&nbsp;</p> <p>तैपनि भन्छन् &lsquo;अल्छी छु ।&rsquo;&nbsp;</p> <p>&ldquo;हेर्दा सक्रिय जस्तो देखिन्छु, तर एकदम अल्छी छु । मैले सिरियस्ली काम गरेको भए धेरै सिर्जना गर्न सक्थेँ&rdquo;, यसो भन्छन् ।&nbsp;</p> <p>खासमा उनी आफ्नो स्वभावसँग असन्तुष्ट छन् ।&nbsp;</p> <p>उनैले सुनाएका&ndash; कुनै काम आजै गरिहालौं भन्ने लाग्दैन रे ।&nbsp;</p> <p>&lsquo;ह्या भोली गरे पनि हुन्छ&rsquo; भन्दै कति काम थाँती राख्छन् ।&nbsp;</p> <p>&ldquo;फुरेको कुरालाई शव्दमा उतार्न पनि कसैले घच्घच्याउनुपर्छ । एउटा काम फत्ते गर्न कहिले दुई महिना त कहिलेकाहीँ दुई वर्ष समेत लाग्छ&rdquo;, सुनाउँछन् उनी ।&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><iframe frameborder="0" height="300" scrolling="no" src="https://www.youtube.com/embed/A-NVDYmGnXI" width="500"></iframe></p> <p>तपाईंले उनलाई चिन्नुभएन ? पक्कै चिन्नुभएको छ । तपाईंले गुनगुनाउने थुप्रै गीत उनैले रचेका हुन् ।</p> <p>सम्झिनुभएन ?&nbsp;</p> <p>&lsquo;रातो भाले क्वाँय क्वाँय...&rsquo;</p> <p>&lsquo;घरबेटी आमै आँगनीमा देउ न मलाई बास...&rsquo;</p> <p>&lsquo;ओ याङ्जी नाना...&rsquo;</p> <p>यिनै गीतका रचनाकार हुन् उनी ।&nbsp;</p> <blockquote> <p>आफैंलाई जतिसुकै अल्छी भने पनि एउटा लामो यात्रा पूरा गरेर यहाँसम्म आइपुगेका छन्, गणेश रसिक ।</p> </blockquote> <p>आफैंलाई जतिसुकै अल्छी भने पनि एउटा लामो यात्रा पूरा गरेर यहाँसम्म आइपुगेका छन्, गणेश रसिक ।&nbsp;</p> <p>भोजपुरको छिनामखु नौलागाउँमा जन्मिएका उनको हजुरबुवा र बुवा सेनामा थिए । छोराले पनि यस्तै केही जागिर खाला भन्ने आश थियो परिवारमा । तर घरमा कहिलेकाहीँ हुने साहित्यिक र सांगीतिक वातावरणले उनको बाटै फेरिदियो ।</p> <p>बुवाले दार्जिलिङबाट ल्याएका पुस्तक उनका साथी भए ।&nbsp;</p> <p>बेञ्जुबाजा बजाएर दिनभर गाउँ डुल्न थाले ।&nbsp;</p> <p>किताब पढ्ने सँगै लेख्ने बानी बस्यो ।</p> <p>पाँच, छ कक्षामा पढ्दा नै उनले गीत लेखेर भोजपुरकै हस्तलिखित पत्रिकामा छपाएका थिए ।&nbsp;</p> <p>अहिले जस्तो सहज थिएन जीवन त्यतिबेला ।&nbsp;</p> <p>२००८ सालको कुरा हो । भर्खर क्रान्ति भएको थियो । प्रजातन्त्रको घाम झुल्कँदै थियो । गाउँघरमा शिक्षाको घाम भर्खर उदाउँदै थियो ।&nbsp;</p> <p>गाउँगाउँमा शिक्षक थिएनन् । न बसेर पढ्ने डेस्क&ndash;बेन्च थियो । न त लेख्ने कापी नै ।&nbsp;</p> <p>खरी, गोल र सिलौट काखीमा च्यापेर पढ्न जान्थे रसिक र रसिकहरु ।&nbsp;</p> <p>सुकुलमा बसेर पढ्थे । हरेक दिन हात गोडा र लुगा कालो, सेतो भइदिन्थ्यो ।&nbsp;</p> <p>दार्जिलिङमा पढाउने शिक्षकहरु उनीहरुलाई पढाउन भोजपुरसम्म आउँथे । इन्द्रबहादुर राई लगायतबाट शिक्षा पाए उनीहरुले ।&nbsp;</p> <p>&ldquo;मेरो बुवा दार्जलिङमा पढ्नु भएको । बुवाको साथी शिक्षक बनेर आउनुहुन्थ्यो,&rdquo; रसिक सम्झन्छन्, &ldquo;उनीहरुले मुनामदन लगायत कथाहरु सुनाउँथे । नाच सिकाउँथे । कविता सिकाउँथे । त्यसरी नै साहित्यिक र सांगीतिक माहोल पाउन थालेँ ।&rdquo;</p> <p>सांगीतिक माहोलको पनि आफ्नै कथा छ । व्यथा छ ।</p> <blockquote> <p>लोकगीत गाउन काठमाडौं आएका उनी यतै रल्लिए । देखे, थुप्रै&nbsp;सम्भावनाका ढोका यतै छन् । बस् ढक्ढक्याउन बाँकी छ । उघार्न बाँकी छ । त्यसपछि फर्किएनन् उनी ।&nbsp;</p> </blockquote> <p><br /> त्यतिबेला पैसा साह्रै महँगो थियो । दार्जिलिङबाट आएका शिक्षकलाई तलब दिने पैसा हुँदैन्थ्यो । तलब दिन विद्यालयले वर्षेनी दशैं&ndash;तिहारमा सांस्कृतिक कार्यक्रम गथ्र्यो । विद्यार्थीहरु नाच्थे, गाउँथे ।&nbsp;</p> <p>रसिक पनि कति पटक नाचे । कति पटक गाए । आपैmलाई पढाउने शिक्षकलाई तलब दिन नाच्दानाच्दै गाउँदागाउँदै उनीभित्र साहित्य र संगीतको रस पसिसकेको थियो ।&nbsp;</p> <p>हाइस्कुल पढ्न आएपछि भोजपुरमा परशु प्रधान, शैलेन्द्र साकार, कृष्ण जोशी, मेघराज मञ्जुल जस्ता साथीहरु भेट्टाए । साहित्यिक अभ्यास झनै बढ्न थाल्यो । त्यसपछि उनको लेखनले निरन्तरता पायो । लेखिएका रचनाले माझिन पाए ।</p> <p>घरपरिवार र नातागोताले उनी साहित्य संगीतमा लागेको खासै रुचाएका थिएनन् । त्यसो त उनले पनि लाहुरे हुने सुर नकसेका कहाँ हुन् र ? तर मनले साहित्य र सिर्जनाको बाटो समातिसकेको थियो ।</p> <p>&ldquo;&lsquo;कप्तानको नाति, मन्त्रीको भतिजो नपढेर यस्तो दुखिया काममा लागेर गाइने भयो&rsquo; भनेर नातागोताले खिसी गर्थे । त्यो बेलाको समय नै त्यस्तै थियो&rdquo;, उनी सम्झन्छन् ।&nbsp;</p> <p>तैपनि दुनियाँका कुरा सुनेनन् । आफ्नै मनलाई पछ्याए ।</p> <p>मनको रोजाई पछ्याउँदै २०२२ सालमा रेडियो नेपालको लोकगीत प्रतियोगितामा भाग लिन आइपुगे काठमाडौं ।</p> <p>बुवाका साथी बद्रीविक्रम थापाले प्रतियोगितामा भाग लिन सिफारिस गरिदिएका थिए । रेडियो नेपालको स्टुडियोमा पुग्दा सामुन्ने नातीकाजी, धर्मराज थापा, तारादेवी लगायतका कलाकार थिए ।</p> <p>गाउने बेलामा भने एउटा खड्को आइलाग्यो । &nbsp;</p> <p>उनी चाहन्थे हार्मोनियम बजाएर गाउन । निर्णायक भन्थे, &lsquo;लोकगीत कहाँ हार्मोनियम बजाएर गाउने ?&rsquo;&nbsp;</p> <p>पछि अर्काे समुहले बाजा बजाइदिएपछि उनले गाए ।&nbsp;</p> <p>लोकगीत गाउन काठमाडौं आएका उनी यतै रल्लिए । देखे, थुप्रै&nbsp;सम्भावनाका ढोका यतै छन् । बस् ढक्ढक्याउन बाँकी छ । उघार्न बाँकी छ । त्यसपछि फर्किएनन् उनी ।&nbsp;</p> <p>त्यो राल्फाकालिन युग थियो । पारिजातको नेतृत्वमा रामेश, रायन, मञ्जुल लगायतले एउटा नयाँ आन्दोलन छेडिरहेका थिए त्यतिबेला । रामेश र मञ्जुल भोजपुरकै थिए । उनीहरुसँगै संगत बढाए रसिकले ।</p> <p>संगत बढ्दै गयो । हिरण्यलाल भोजपुरे भेटिए । उर्मिला श्रेष्ठ भेटिइन् ।&nbsp;</p> <p>विभिन्न समूहमा जोडिएपछि कहिल्यै एक्लो महशुस गरेनन् उनले ।&nbsp;</p> <p>लेकाली समुह, राल्फा लगायत समूहहरुको प्रभाव उनको जीवनमा ठूलो छ । काठमाडौंमा एक्लै आएका उनले साथी भेट्टाए ।&nbsp;</p> <p>&ldquo;त्यतिबेला ती समूहहरु नभइदिएको भए आज यहाँ आउने थिइन&rdquo;, पुराना दिन सम्झन्छन् उनी ।&nbsp;</p> <p>खुब सक्रिय थिए उनी त्यतिबेला । के मात्र गरेनन् ?</p> <p>जेटिए भएर काम गरे ।&nbsp;</p> <p>रेडियो नेपालमा गीत गाए ।&nbsp;</p> <p>गोरखापत्रको लागि कथा लेखे ।&nbsp;</p> <p>तर गीतले उनलाई चिनायो । मान्छे बनायो ।&nbsp;</p> <p>गीत लेख्ने गणेशको आफ्नै तरिका छ ।&nbsp;</p> <p>उनका हरेक गीतले कथा बोकेका हुन्छन् ।</p> <blockquote> <p>आमाबाबु, तीन भाइ र एउटा छोराले उनकै अगाडि यो संसार छाडे । आफूलाई हुर्काउने र आफुले हुर्काएकाहरुको अन्त्यष्टि आफ्नै हातले गर्नुपर्&zwj;यो । त्यतिबेला उनी सम्हालिन सकेका थिएनन् । मर्न चाहन्थे ।</p> </blockquote> <p><br /> उनका गीतमा जनजीवन हुन्छ । &lsquo;नोस्टाल्जिया&rsquo; हुन्छ । उनका गीतले कुहिरोले डम्म परेको धुपीको जंगलतिर लैजान्छ । लेकको माथि&ndash;माथि पुर्&zwj;याउँछ ।&nbsp;<br /> यस्तै लेकमा भेडाबाख्रा चराउन लाँदाको माहोल सम्झिएर उनले रचेका थिए&ndash; &lsquo;आज भेडाबाख्रा कता लाने...।&rsquo;<br /> गीतले राम्रै चर्चा बटुल्यो ।&nbsp;</p> <p>बालविवाहको प्रभाव देखाउन उनले &lsquo;घरबेटी नानी आँगनैमा देउन मलाई बास..&rsquo; गाए ।</p> <p>त्यसो त रसिकका गीत रसिला पनि छन् । &lsquo;रातो भाले क्वाँय क्वाँय...&rsquo; उनको अर्को चर्चित गीत हो । &nbsp;</p> <p>रसिकका गीत जति रमाइला छन् त्यति नै विरहले भरिएका पनि । मन चस्स छुने । कता&ndash;कता दुखाइजाने गीत पनि रचेका छन् उनले ।&nbsp;</p> <p>&lsquo;ओ याङ्जी नाना...&rsquo; विरहले भरिएको त्यस्तै एउटा गीत हो ।&nbsp;</p> <p>यो गीतको पृष्ठमा त्यस्तै विरहले भरिएको कथा छ ।&nbsp;</p> <p>हिमाल पर्वतारोहणमा भारी बोक्ने &lsquo;शेर्पा&rsquo; हरुको आँसुले भिजेको छ । त्यस्तै एक &lsquo;शेर्पा&rsquo; थिए रिञ्जी । हिमाल चढ्ने टोलीसँगै भारी बोक्दाबोक्दै हिमालमै उनको मृत्यु भयो ।&nbsp;<br /> रिञ्जीको निधनपछि उनकी पत्नी याङ्जी बौद्धमा बत्ती बाल्न पुगिन् ।</p> <p>&ldquo;रिञ्जीको निधनपछि बौद्धमा बत्ती बालिरहेकी उनकी पत्नी र उनका लुगामा झुन्डिएका दुई कलिला लाक्पा र निमालाई देखेर मन थामिएन&rdquo;, रिञ्जीको दुःख सम्झिए रसिकले ।</p> <p>त्यो विरहपूर्ण क्षण देखेपछि विक्षिप्त याङ्जीलाई सम्बोधन गर्दै उनले लेखेः</p> <p>&lsquo;ओ याङ्जी नाना ! ओ याङ्जी नाना !</p> <p>तिम्रो रिञ्जी हिमाल चढ्दा मर्&zwj;यो भन्ने नसम्झ</p> <p>ऊ त तिम्रो चौंरी गोठमा&nbsp;</p> <p>कुहिरोसँग उड्दैउड्दै आइरहेछ ।</p> <p>ऊ त तिम्रो सल्लेरी गाउँमा&nbsp;</p> <p>घामसँग डुल्दैडुल्दै आइरहेछ ।&rsquo;</p> <p>गीत त लेखे तर सार्वजनिक गर्न सकेनन् ।&nbsp;</p> <p>&ldquo;मैले पनि आफ्नो प्रियजनलाई गुमाएको छु । त्यसैले उनको पीडा मेरो झैँ लाग्यो । अनि गीत लेखेँ । तर सार्वजनिक गर्न सकिनँ&rdquo;, सुनाए रसिकले ।&nbsp;</p> <p>लेखेको दुई दशकपछि मात्रै गायिका पवित्रा सुब्बाले यो गीत बाहिर ल्याइन् । गीतमा सल्लेरी गाउँको ध्वनि गुञ्जिएजस्तो संगीत भरिएको थियो ।</p> <p>गीतले फेरि रुवायो रसिकलाई । अनि सुन्ने जति सबैलाई ।&nbsp;</p> <p>त्यसो त गणेशले देशभक्तिका गीत पनि नलेखेका होइनन् ।&nbsp;</p> <p>&lsquo;हट्ने होइन डटी लड्ने, नेपालीको बानी हुन्छ...&rsquo;, &lsquo;तराई हेर कति राम्रो हरियो वन हुनाले...&rsquo;, &lsquo;मलाई प्यारो लाग्छ, मलाई राम्रो लाग्छ, लहरा पहरा छहराको देश...&rsquo; लेखे ।&nbsp;</p> <p>राजतन्त्रकालीन त्यो समयमा लेखेकाले उनले राजावादीको आरोप पनि खेपे । तर, नियोजित रुपमा उनले उक्त गीत सिर्जना नगरेको र बालमन्दिरका बालबालिकाको लागि लेखेको उनी बताउँछन् ।&nbsp;</p> <p>आफैले सिर्जना गरेकामध्ये उनलाई मन पर्ने हो &ndash; &lsquo;धेरै सम्झे धेरै हुन्छ, थोरै सम्झे थोरै...।&rsquo;&nbsp;</p> <p>बेलाबेलामा गुनगुनाइबस्छन् । अनि टोलाउँछन् । अनि स्मृतिका गर्भमा हराउँछन् ।</p> <p>&ldquo;अहिले फर्केर हेर्दा मैले त्यतिबेला यो गीत कसरी लेखेँ हुँला भन्ने लाग्छ&rdquo;, टोलाउँदै भन्छन्, &ldquo;त्यो गीत मात्र पुरा गीत बने जस्तो लाग्छ ।&rdquo;&nbsp;</p> <p>गीत रच्न रसिकलाई विषय नै चाहिन्छ । कुनै घटना, कुनै चिजबाट प्रभावित भएपछि मात्रै उनमा गीतको सिर्जना हुन्छ ।&nbsp;</p> <p>साह्रै सरल लाग्छन् उनका गीत । तर त्यति सरल छैन उनको जीवन ।</p> <p>मृत्युका असंख्य व्यथाहरुबाट गुज्रिएका छन् उनी ।</p> <blockquote> <p>मेरो जीवन र सिर्जना टाँसिएको छ । सिर्जना नगर्ने भएको भए, म उहिले नै निराश भएर आत्महत्या गरिसक्थें</p> </blockquote> <p>आमाबाबु, तीन भाइ र एउटा छोराले उनकै अगाडि यो संसार छाडे । आफूलाई हुर्काउने र आफुले हुर्काएकाहरुको अन्त्यष्टि आफ्नै हातले गर्नुपर्&zwj;यो । त्यतिबेला उनी सम्हालिन सकेका थिएनन् । मर्न चाहन्थे । तर आफूपछि श्रीमती र बुहारीहरुको जीवन अस्तव्यस्त हुने डरले सकेनन् । बरु गीत रचे । गीतमै पोखे आपूmलाई &ndash; &lsquo;मर्न मन लाग्छ मलाई काल आउँदैन...।&rsquo;</p> <p>&ldquo;मेरो जीवन र सिर्जना टाँसिएको छ । सिर्जना नगर्ने भएको भए, म उहिले नै निराश भएर आत्महत्या गरिसक्थें&rdquo;, भन्छन् उनी, &ldquo;सिर्जनामार्फत् मैले जीवनलाई अभिव्यक्त गर्ने माध्यम पाएँ । सिर्जना नभएको भए यति लामो जीवन रहँदैन थियो ।&rdquo;&nbsp;</p> <p>अहिले त उनी स्थिर भएका छन् ।</p> <p>काठमाडौं छोडेर इलाम गएको पनि दुई दशक नाघिसकेछ । इलाममा सानो चिया बगान छ । पतिपत्नी, बुहारी, नातिनीहरु लिएर उनीहरुको भविष्यको लागि केही गरेर व्यवस्थित गरौँ भन्ने सोच उनको छ । छोरी ज्वाईं बेलायतमा छन् । नाति छ । उनीहरु उतै बस्छन् ।&nbsp;</p> <p>एक हिसाबले उनी पनि व्यवस्थित भइसकेका छन् । अब दुईचार किताब लेख्ने सोचमा छन् ।</p> <p>&ldquo;तर अहिलेसम्म म जति सोच्छु, त्यो सोचेजस्तो मेरो जीवन छैन । के आइलाग्छ, त्यो समय अनुसार आफुलाई एड्जस्ट गर्दै लानुपर्ने हुन्छ,&rdquo; अल्छी भने पनि आफ्नो सक्रियता सुनाउँदै भन्छन्, &ldquo;सोचेजस्तो सजिलो जीवन छैन । म एउटा सोच्छु नियतीले के सोच्छ थाहा छैन । तर आशावादी छु । काम गर्नुपर्छ भन्ने लाग्छ ।&rdquo;&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>
Machapuchre Detail Page
प्रतिक्रिया दिनुहोस्